Ahad, 28 September 2014

GOODBYE DARLING-NASS ALINA NOAH


GOODBYE DARLING-NASS ALINA NOAH
RM18 NOT INC POS
“Alaaah. Cakap ajalah! Bukannya aku kisah pun!” Shrek terus mendesak. “Well… kalau aku nak cari awek, orangnya mesti secantik er… fiona.” Pewitt!! Saat jantung Fiona Blossom berdegup kencang. Honey pula bagai tidak bernafas. Shrek pula semakin tidak sedap duduk. Sekejab hendak kencing, sekejab hendak berak. Taku kalau kekasih Jericho adalah Fiona Blossom. Preeet!!! Akhirnya itu yang keluar dari… “Apa kau ni, Shrek! Pencemaran udara!” “Entah apa-apalah kau ni!” “Entah! Dah patut sangatlah kau jadi Shrek!” “Macam dah lapan tahun tak kentut. Nasib baik tak kentut kat pantai. Mampus semua terumbu karang!”

Sabtu, 3 Mei 2014

Sabtu, 25 Januari 2014

TIGA WAJAH-LAMIA AIMAL





TIGA WAJAH-LAMIA AIMAL
RM 30 EXC POSTAGE/1ST COVER
QASRINA : Mangsa lelaki yang tidak berpendirian seperti Amir, Ihtisyam dan suaminya, Badrul. Dia terus bangkit dan mara memperjuangkan warisan yang ditingggalkan biarpun permulaanya terpaksa menelan kepahitan dan menahan keperitan. Dia berwawasan dan berani. IHTISYAM : Lelaki berkarisma dan mementingkan karier walaupun terpaksa menikam sahabat sendiri dari belakang. Mencari cinta sejati tanpa menyedari bahawa cinta itu berada di lingkaran hidupnya sejak sekian lama. SAFIRA: Gadis sederhana yang penuh dengan rahsia. Sentaisa dikecewakan oleh cinta. Sedar cinta itu wujud di hatinya tetapi berusaha memadamkannya apabila mengenangkan perbezaan taraf.